Skrämmande men underbart !

Jag börjar bli vuxen..mitt liv börjar bli komplett ! Det enda som saknas ( som alltid ) är att ha någon att löva = älska !

Allt känns bara bra nu..har fått jobb, riktigt jobb !!! Börjar på måndag..eller jag är ledig på måndag så jag börjar väl på tisdag egentligen! har jobb till i september sen får vi se. Men det känns bara braa :)

Har bara underbara personer i mitt liv, speciellt en väldigt viktig person för mig ! :) han/hon vet vem han/hon är !

Min häst har slutat vara knäpp :) fast hon lär nog va på rymmen imorron..knas, orkar inte tella allt :) hagen suger bara ! :P

Och just för tillfället så smsar jag med en bra vän, lyssnar på underbar musik och väntar på att maten ska komma !
Det är bara för bra !!


                                                                                  :D


                                                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0