The world better prepare !

Hallå ! Shiiit så dålig jag är på att blogga...ber as mkt om ursäkt altså !:)
Hel kul att ni checkar varje dag ändå, dom flesta av er ! :)

För tillfället sitter jag och sjunger till billionaire - Travie McCoy feat Bruno mars. Gammal, JA men sååå bra  :)
Nu blev de Hoffmaesto - young dad ! den är såå awsome.

Vet iallafall inte riktigt vad som händer idag, blir då ridning, sen kanske film och mys :)

Mitt liv är lite kaos för tillfället, vet inte ALLS vad som händer typ nästa vecka med något ! Det är som lite knas..
förhoppningsvis får man bli informerad hur allt ligger till inom snar framtid !
OCH jag hoppas ju på det bästa. Men man vet ju aldrig..men hoppas går ju.

ajja nu ska ja chilla en stund och dricka lite cola innan de bli stallet och ridning :)

puss på er !!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0