Nr 17 - Ett favorit minne

Hallå, hallå ! :)

Måste börja med att skriva grattis till min vän Julia som fick en son idag ! :) Ska komma å hälsa på så snart som möjligt <3

Nu till inlägget.

Ett favorit minne altså...jadu, jag har många ! Fan ja klarar inte av att skriva bara ett altså..Ni får tre ;)

* När jag och vikkie körde moppe runt hela bastu, for hem och käka, sen körde mer ! Typ en hel jävla dag :) Flera dagar i veckan typ !

* När vi hämtade hem Pretoria. Och alla ute ritter med henne ! Minns en speciellt då vi hade farit längst en dikeskant som gick ner bredvid en legda, när vi sen kom upp till vägen så stanna hon och vägrade gå fram, men tjurig som jag är skulle jag ha fram hon. Då stegrade hon, bara sådär liksom ! Då bestämde vi oss för att gå hem, plus att det regnade så enormt mycket också :)

* Och sista måste jag nog skriva när dom kom hit med Kerstin ! :) Minns hur jag såg hennes huvud sticka ut då dom öppnade sidodörren på transporten, hon var svettig som bara den och lite uppstressad. Jag va i princip inne i boxen heela kvällen, för att vi skulle få bekanta oss lite mer ! :)  
Och nu bor hon här permanent ! :) Det är så ofattbart.


Ajja nu fick ni tre minnen, jag har fler kan ja tala om för er ! :)


Nu ska jag se desperata hemmafruar och sedan dra vidare till stallet !
tjing på er :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0