Lock lock

Hallå :) Längesedan jag skrev på denna sida :)

Va in på arbetsförmedlingen idag och skrev in mig i Jobbgaranti för unga igen ! Så nu får jag då pengar där ifrån..har tre ställen jag ska söka jobb på..får nog ta itu med det imorron !!

Känns sjukt särt att inte jobba nu, man sätter sig in i rutiner redigt snabbt ! Helt sjukt..

Fick iallafall tråkigt nu efter maten, och det slutade med att jag fick lockigt hår ! :) Köpte en ny locktång i lördags, tyckte väl att de va dags att prova den :)

Så här blev iallafall resultatet !








Så vad tycker ni ? :)

Jag blev sjuuukt nöjd..tusen gånger finare lockar än min gamla..nu var jag dock inte så noga som jag brukar vara !
Kan köra nogare nån annan dag :)

ajja, ska inte dryga så mkt nu !

Puss :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0