Nr 21 - Det här vill jag bli när jag blir stor !


Hallå ! :)
jaa..trodde jag var stor redan.. men, vad ja vill bli ?
Jaaasi, det är lite svårt att svara på ! men ska jag vara ärligt och så, då skulle jag vilja bli fullkomligt självständig ! Att inte behöva någon, utan klara mig på egen hand utan att det ska kännas som att jag går under liksom..att få bo på egen hand ( Iallafall ett tag ) ta hand om mig själv, städa, laga mat, diska osv ! De vill jag !
Frågan är ju om det går ifall jag hamnar i ett förhållande osv..eller ja det är klart ! Lite självständig är man ju, men man kan ju aldrig vara egoistisk i ett förhållande, inte så farligt mycket iallafall ! Med tiden får man veta allt..

Ska vi tänka yrke och lite så, då vill jag bli det jag redan här..som jag också tyvärr kommer att förlora !
Jag vill jobba på ett café..det är verkligen min dröm. Crazy vah ? Men så äre, jag tror inte att jag skulle trivas så bra med något annat..fast det är ju iofs lite svårt att svara på då jag inte har prövat så mycket !

Dumper skulle också vara redigt roligt att köra tror jag..älskar ju att köra bil så jag tror det är lugnt jah !

Annars vet jag inte ! Jag vill bli mamma när jag är stor ! Jag vill kanske bli en fru ! Fast det vet jag inte riktigt ännu..kommer rätt person så varför inte !!

NEJ ! Nu ska jag dra iväg och köpa lite cola, jag och mamma ska nämligen kolla på film ikväll..Mannen som hatar kvinnor går ju tydligen på tv ! Och den ska vi se tillsammans, så det blir ju lite mysigt ! :)

Men nu få ha de så jäkla bra så skriver jag väl om 3 veckor igen ;) haha, nej allvarligt. Jag ska försöka bättra mig !

Puss på alla ( Nästan )



Gode maffig !!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0