Tjolapp

Hallå ! sjukt längesen jag skrev..ja vet jag är inte bra på detta !
Har iallafall vart i lse idag med Janine och gått runt på stan, käkat och vart in på dollar ! :)
Ikväll blir det ridning med, blir att vänja Kerstin med Tildha i ridhuset..kan bli spännande som fasiken !

Och jag är så sjuukt sugen på att tatuera mig..blir nog att fixa det på riktigt snart ! :) Funderade först på att tatuera tre blommor upp över revbenen, men han man inte kroppen som typ Jessica Alba osv så det det bara för tääskigt ut ! Så jag ändrade mig :) Vill ju inte skämmas över mina tatuering ;)

Så det blir tre rosor på höger skulderblad istället..det kommer bli så sjukt jäkla snyggt altså ! Har hitta tatueringen och allt, ska bara fixa till den så den blir min egen, sen äre bara å köra ! :)

Nej nu ska jag dryga på lite för att sedan dra på stallet !

Puss på er :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0